mandag den 18. april 2011

Titel

Har vel sovet i omkring ti timer. Det er udmærket en gang imellem. Er ved at pløje mig igennem et uhørt antal afsnit af Krysters kartel. Seriøst, hvis du ikke har set det, så trænger du altså til at få pillet lidt ved din komiske sans. Det er et potentielt bud på hvad dansk tv kan præstere. Dog skal man af og til holde øje med det sjove, det kan godt drukne lidt i de mere platte og mindre dramaturgisk stimulerende indslag programmet også byder på.

Er du lykkelig? Nej, det er du ikke, den her side er fandme ikke for lykkelige!

Københaaavn. Jeg glæder mig lidt meget, det er jo trods alt den eneste STORBY her i landet. Altså, Århus er okay i små mængder, men der er ikke det store at foretage sig. Og det er et faktum at jeg har brug for at få alle sanser stimuleret. Helt ærligt. Har stenet, stenet og atter stenet de sidste fire dage hvis jeg har regnet rigtigt. Føler mig så blank som et ubemalet lærred eller et nypudset glas. Giv mig oplevelser!!

Af ovenstående årsag kan jeg faktisk heller ikke finde på mere at skrive lige nu, men syntes bare siden her lige trængte til en opdatering fordi det næsten er en uge siden sidst. Seriøst, nyd din ferie. Lad være med at få stress over kommende påskefrokoster eller hvad dagene nu vil byde på. Bare...nyd det grønne græs!

Godnat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar