onsdag den 20. april 2011

Smagløse højder

Startede dagen idag med en halv smøg og en kæmpe portion havregrød, samt at nærstudere de visdomsfyldte artikler i et fint lille foreningsblad venligst foræret af en på alle måder charmerende og taktfuld voksen kvinde, der sikkert ville have haft en dejlig personlighed og en udmærket selvindsigt hvis ikke det var for det faktum at hun FUCKING er Jehovas vidne!! Da jeg lod mig stoppe af hende, overbevist om at det her måtte jeg bare ikke gå glip af, blev jeg så befippet at jeg bare tog imod det hun præsenterede som "lidt gratis læsestof". Så nu..nu er jeg altså i fuld gang med at komme ind på livet af religionen fanatisk kristendom. Og en eller anden freak har i øvrigt lige spurgt mig hvorfor jeg altid spiller smart, hæhæ, what can I say? Det er nok fordi jeg er så bredt vidende, nu også i religiøs forstand, hahahahahaha!

Tager til København nu her om få timer. Det skulle I alle til at gøre. Især fordi det indtil videre er det eneste i dette indlæg der ikke er smagløst :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar