søndag den 24. april 2011

En skinke er jo faktisk et dyr.

Har spist. Har skrevet. Har sovet i en bil. Har (alene) været rundt omkring på Glyptoteket og nærstuderet kunst af vidt forskellige tidsaldre og stilarter. Har tænkt. Fuck. Den trivielle tilværelsescyklus sniger sig ind på mig, og ferien er snart slut, kæft jeg har stenet. Eller nej, hey, igår mødte jeg forresten et enormt sødt menneske der tilsyneladende også kunne lide mig, men hallo, det skal ingen hemmelighed være at jeg trænger til luftforandring. Har brug for at udrette noget, GØRE en FORSKEL som man siger! Hvordan? Måske er det nu jeg skal i gang med bestsellerromanen, jeg ved jo alligevel at det forventes af mig og at jeg faktisk muligvis er i stand til det. Jeg har jo så meget i mig, ikke?

Skinke. Føj for helvede. Vil aldrig røre svinekød igen, hvad sker der for at det er så pisseklamt? Jeg tror faktisk jeg vil joine mig teorien om at grisen skulle være et af de klogeste dyr og i hvertfald det mest intelligente slagtedyr, hallo for helvede, hvorfor æder man dem så? Begavelse skal man ikke kaste ubrugt væk! Okay. Fra og med idag vil jeg sætte alt ind på at holde mig fra de ellers umenneskeligt fristende resultater af de stakkels forpinte dyrs muligvis uretfærdige ende på alt. På dansk: Jeg vil forsøge at holde mig i skindet i nærvær af bacon, simpelthen med den hensigt at ære grisen, for faktisk ER det ulækkert at de bare sådan - én, to, tre, en kugle for panden -dør med det formål at tjene menneskers og muligvis nogle dyrs smagsløg. Nu vil du måske kalde mig dobbeltmoralsk eller fej, fordi jeg indtil videre kun har fattet denne sympati for én dyreart, men man er jo nødt til at starte et sted. Har faktisk været vegetar før, det holdt ved i tre måneder, og jeg må desværre indrømme at jeg nogen gange fandt kosten lidt, hmm, kedelig :p

Okay, har bandet lige lovligt meget i dette indlæg, det må du sgu undskylde, men altså, du kan jo selvfølgelig altid vælge at gå væk fra denne syge blog, det er ikke så svært som man måske skulle tro. Og altså, det er jo bare mine syge meninger om alt og ingenting, tag det i udgangspunktet ikke for alvorligt.

Tror faktisk jeg måske vil gå en tur nu og så i seng. Jeg lever det syge liv, hva? Ses på den anden side, forhåbentligt i sprut og fest og venskab. Låååååf from here!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar