fredag den 8. april 2011

Melankoli. Eller bare tænksomhed...

Hmm. Jeg fyldte et nyt år idag. Vil ikke skrive hvilket, jeg kører som sagt denne her lidt usmagelige stil som blandt andet indikerer at du ikke ved hvem jeg er ;)

Så altså, nu er jeg ældre. Jeg er mere moden, velovervejet, fornuftig, mentalt stærk og så videre end igår. Det ER faktisk sandt! I løbet af den her uge er der tilfældigvis sket begivenheder som har vist sig afgørende for min nuværende opfattelse af mig selv, dermed er jeg nu også på vej videre. I livet, i min personlige udvikling. Hæh. Fuck. Hæh. Tak. Hæh. Skrid. Hæh. Elsker alt.

Det er fredag. Jeg skal intet. Familiefrokost imorgen. Må jo fejres på et eller andet plan, men lægger ikke skjul på at jeg har forsøgt at holde det så neddysset som muligt. Havde også to fine, dejlige venner med hjem her til eftermiddag, det var hyggeligt og enkelt, vi spiste lagkage, de gav mig en "godtekasse" fuld af dejlige og personligt udvalgte herligheder i gave. Tak skal I have for gaver og hyggelige timer, jeg savner jer allerede!

Vil du vide hvad jeg ønsker mig? En ensom tosomhed! Folk der er alene synes de mangler nogen eller noget, folk der er sammen med nogen længes efter det større i livet de håber på er lige rundt om hjørnet, folk der er i et fast parforhold synes af den ene eller anden grund at de selv og deres partnere er "sammen hver for sig". Hvorfor så ikke være hver for sig sammen? Dele sin ensomhed. Lyder som en gylden middelvej. Nu blev det lidt til en opremsning af klichéer, fred være med det. Du ved hvad jeg mener, forhåbentligt.

Jeg har en stor, svulstig sommerfugl inden i mig, den vil gerne ud, det er et udmærket tidspunkt nu med sol og varme og blæst og storm. Den vil flyve. Den vil gøre det jeg ikke er i stand til.

Den her blog...stinker! Den bærer med stolthed en let lugt af lort som KG ville have udtrykt det (tak for denne inspirerende vending, brug den :))

Jeg kan egentlig godt lide det her. Sekundet. Lige nu! Vil gemme det i mig og forhåbentligt kan jeg så huske det om 20 år.

Skyerne svulmer.

Vær sød at gå ud og fest for to i aften, for jeg hverken kan eller vil, og der er ligesom nødt til at opretholdes en vis balancegang i kosmos. Bare fuck et eller andet op.

Jeg kysser din fod. PLH.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar