fredag den 8. april 2011

Hvad sker der i verden?

Jeg har en ven, KG, som i øjeblikket sidder og betvivler hvorvidt det er okay at gå sin skoles principgrundlag på klingen. Hun tvivler. Hun tvivler meget. Hun tvivler yderligere. Vi lever hårdt som flippere, vores gang på denne skole kræver sin passion for og villighed til at skille sig ud. Vi tvinges ud i idealistiske ekstremer. Men - det er faktisk fint nok!

Jeg aner ikke hvad der sker i verden. Jeg sidder bare her. Ser aldrig nyheder. Følger ikke med i den globale gøren og laden. Overvejer på nuværende tidspunkt hvad jeg vil og skal. Åh ja. Fremtid... Det er smukt at vi har så mange muligheder. Det er endnu smukkere at så mange af os vælger at skide det et langt stykke. Dem der hverken vælger til eller fra...jeg føler med dem. 

Jeg gad godt være et andet sted end nu. Og nu gad jeg godt være det første sted. Og nu er et nyt øjeblik allerede indtruffet. Spilder min tid her. Farvel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar