torsdag den 23. juni 2011

Dagens filosofi.

Hvis livet/alt er en illusion, så kunne jeg i princippet sidde og græde lige nu, for tårerne er bare et drilsk synsbedrag, og i virkeligheden er jeg faktisk et velafbalanceret, tilnærmelsesvist lykkeligt menneske med styr på følelserne. Men følelserne må alligevel være de stærkeste illusioner. Især fordi du kun selv har "adgang" til dem. Andre kan måske ane dem via ansigtsudtryk og opførsel, men hvad en følelse i dig helt nøjagtigt er kommet af, hvad den afspejler og hvilken virkning den har, det ved du kun selv. Det her er det mest dybsindige jeg har tænkt over og det mest brugbare jeg har fundet frem til længe, så bær over med mig. Har tænkt mig at forsøge at lade være med at hænge alt for meget foran computeren i al den fritid jeg snart får foræret, så bær igen over med mig hvis jeg ikke får lavet de vilde opdateringer! Ha' en dejlig sommer, smukke danskere :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar