mandag den 28. marts 2011

Et liv derude hvor kragerne vender. Ingen strøm. Få at snakke med.

Sådan vil jeg i hvertfald gerne have det til at lyde, det ville jo være lidt af en heltetilværelse. Men nej! Turen går til Tørring imorgen, skal have et par dage til at gå med at grave i jord, lave mad under primitive forhold, højst sandsynligt bade i Gudenåen fordi toilettet hele tiden vil være optaget af de mere forfængelige af mine medrejsende, synge en sang, tage en ven i hånden i et ømt øjeblik, i enkelte stunder søge den ensomme fordybelse. Got the shit?

Fuck, hvor går tiden egentlig langsomt. Har det som om igår er idag og idag er imorgen, og nu fatter jeg egentlig ikke hvad jeg selv har skrevet?

Tror bare jeg slutter her. Anstrengelse er den værste kreativitetsdræber :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar