onsdag den 9. marts 2011

Læn dig nu for helvede bare tilbage og betragt din tilværelse!!

Hmm... Her er jeg. Ung og satans ivrig efter at blive set og hørt. Jeg har en idé om, at oprettelsen af denne blog måske vil kunne inspirere mig til at få skrevet noget mere. Jeg er digter og meget kunstnerisk, begavet med højtudviklede kreativitetselementer, som jeg ikke synes jeg får udnyttet tilstrækkeligt. Jeg skriver frit fra leveren. Har ikke nødvendigvis hjertet med i mine tekster. Er til dels kynisk. Verden har brug for mig.

Noget mere om mig: Jeg tilhører en kvinde med initialerne CG. Hun er dejlig, fordi hun viser sider af mig jeg måske ikke selv er i stand til at se. Blandt mange andre og andet er hun min inspirationskilde. Jeg kan se verden og livet gennem lyset i hendes kerne. Hvor hun går, går alt i liv, dagene bliver lange og lige til at holde ud, jeg sidder her beruset af tanken om nærvær, hendes gådefulde tankespind pirrer telepatitråden hende og jeg imellem. Alt jeg behøver er venskabets stærke bånd. Man siger blod er tykkere end vand, jeg vil mene en ånd båret af kærlighed og ubetingede tilfredsstillelser, i form af for eksempel krævende ydelser, skulle være mere holdbar end noget andet fællesskab mennesker imellem.

Okay, hvis du har kunnet udholde at læse alt ovenstående, og du endda finder det irrelevant at jeg ikke helt som lovet fik fortalt noget mere om den person jeg går og er, må du være et meget tålmodigt menneske, og jeg håber ikke jeg har spildt din tid. Ved ikke hvad jeg laver her. Hvorfor skulle folk gide lære mig at kende? Jeg er ikke mere interessant end alle andre. Kan ikke noget særligt. Er ligeså selvcentreret og egoistisk som din mor da hun valgte at få dig. Kender du mig? I så fald bør du overveje en ekstra gang hvorvidt min eksistens påvirker din skæbne. Jeg er et ubetydeligt og ynkværdigt individ, men desværre har jeg alligevel i dette liv ødelagt og forårsaget meget. Bare tænk dig om. Jeg siger jo ikke du skal ændre noget. Vil egentlig gerne lære dig at kende. Det er ærgerligt at der er en skærm imellem os, og at jeg ikke aner om du er politiker eller skraldemand eller glædespige. Går dog ud fra du er nogenlunde civiliseret og måske lidt desperat, ellers befinder du dig forhåbentligt ikke på denne taberblog!!

Tag nogle piller.
Smil, smil og spæde solstråler herfra. Nyd dit forår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar