torsdag den 29. marts 2012

Cashrape del 2 + tilføjede sorger

Har brugt knap 3.000 kr. i løbet af det sidste stykke tid, åbenbart, og dermed gjort det indhug jeg ikke troede jeg havde modet til. Well done, men jeg er ikke sikker på det har hjulpet på nogen sorger. Måske ligefrem tværtimod. Så nu er jeg nok mere eller mindre på randen af et sammenbrud, bare et lille et. Det gør ondt at trække vejret, det gør ondt at bruge penge på skidt og møg. Det gør ondt at vide at penge, små dumme tal på kontoen, har så stor betydning for både mig og samfundet. Får min månedlige skoleydelse i morgen, men hvad nytter det. Nogen vil kalde min skoleydelse for det rene samfundsnasseri, og det vil jeg på sin vis også selv, men det værste er at jeg sikkert lige om lidt også har brugt disse penge, og jeg drømmer dybest set bare om at leve i rendestenen, fri for kontotallenes drilske spind, men jeg ved det ikke går i denne verden, og jeg vil ikke være tigger! Må finde et kompromis en dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar