lørdag den 8. september 2012

Vild og voldsom weekend i festugens tegn // Den kolde krig i CYPERSPACE part II

Fucked up. Jeg dør en lille smule hver gang jeg ser en ginger, fordi det minder mig om at jeg aldrig fik scoret Ron Weasley aka Rupert Grint. Og dér kan man jo virkelig tale om seriølle surt show ...

Fornemmer lidt at det her (cyberspacekrigen) et godt stykke hen ad vejen er kommet til at handle om Clement Kjersgaard, har så absolut ingen anelse om hvorfor. Nu fortæller jeg lige hvad jeg ved om denne charmerende mellemunge herre. Han har en bachelorgrad fra Oxford University i økonomi, politik og filosofi. Hans hårfarve er så vidt vides naturlig. Ideologier og rejser til udlandet er blot eksempler på hans mange passioner. Han er, og her tror jeg virkelig ikke jeg taler for mig selv, dybt karismatisk og efterhånden lidt af et folkeeje i journalistikkens (overfladiske) verden. Nogen vil måske driste sig til at kalde Clement Kjersgaard en kunstner, for bare fordi man lever af at udfritte folk for oplysninger, samt har en tendens til at fluekneppe ethvert lille hjørne af selv en lidet betydningsfuld sag, skal man vel ikke sættes i bås som værende udelukkende politisk anlagt? Jeg tror faktisk - for det her er jo min blog - jeg hermed vil udråbe det rare menneske til den nye standard for hvad der skal til for at kunne kalde sig selv både politiker og kunstner. TAG DEN, CÆCILIA SKOV! og husk nu din daglige rødbede, ginger :) Og tager lige nogle flere af dine chips ...

En lille liste over hvad jeg lavede i aftes ved festugen (før jeg selv glemmer det):

1. Tog bussen til Nørreport.
2. Gik på bar med Bella (mon den sprøde bartender rent faktisk troede på jeg var 18 ???)
3. Købte billigøl i billig døgnkiosk.
4. Forvandlede mig, stadig i selskab med Bella, til miss Sophie fra Irland. Sagde i alt ca. fem ord på dansk den næste time frem. Flere mennesker, godt nok indkranset i alkoholens smukke virkning, troede rent faktisk på mit britiskengelsk (eller lod de bare som om?)
5. Gik på pizzaria hvor Bella og jeg delte en shawarma (hed han virkelig Martin, han så temmelig ikke-dansk ud? Virkelig flink at sludre med over en halv shawarma, btw.)
6. Gik hen på banegården, og følte mig virkelig som det bedste menneske i verden da jeg, efter at have ålet mig på maven ind under døren til toilettet, spurgte om nogen ville gratis derind før jeg smækkede døren i (sorry, det var ca. tre gange to kroner I gik glip af dér, banegårdspersonale :().
7. Gik rundt på en bunke dødt træ, forvandlet til et stillads, nede ved domkirken. For at det ikke skal være lyv tror jeg kraftedme det skulle forestille et installationskunstværk ("KOM OG SE BYEN OVENFRA"), fy for helvede for en amazonasvoldtægt, siger jeg bare!
8. Mødte på føromtalte bunke dødt træ en rigtig flink fyr, der udover at forære mig en fin lille øl viste sig at have gået på samme skole som jeg, dog før jeg startede der. Sød fyr + sød ven, dem ser jeg nok igen en dag.
9. Bella og jeg gik sammen med smukke venner og bekendte hen til en bus, dvs. vi løb det meste af vejen i den tro at vi ikke kunne nå den.
10. Sad i bussen, som først kørte fra stoppestedet efter cirka en halv time, og snakkede med en rigtig sød dame, godt nok var hun halvirritabel og hendes stemme meget rusten, men smøger og alkohol gør jo sit, og der var i øvrigt ingen, og her mener jeg absolut ingen undskyldning for at holde sig fra disse to brands på en aften som i går!

Der er sikkert enten få eller ingen der kommer til at læse dette, men i fald der er, KOM TIL FESTUGE, DU KAN STADIG NÅ DET !!!

Håber vi ses :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar