søndag den 9. september 2012

Den kolde krig i CYBERSPACE part III

Er sgu ved at være lidt udmattet af det her, men en vis rødhåret person tvinger mig til at kæmpe videre ... Besked: Jeg kan faktisk ikke se hvorfor en page ikke skulle klæde dig. Ku' dog godt forestille mig at dit hår ville krølle heftigt hvis det blev klippet kort, og en krøllet page er vel kinda en falsk page? På den anden side, det dér med at fake slår vel efterhånden ikke så hårdt ved din samvittighed, så vant som du er til det ;)

Sigrid sidder ved siden af mig i sin prikkede bluse, hun ser så mægtig sød ud. Og godt nok er hendes hår også farvet, men i og med det kun er striber ser hendes udgroninger naturlige ud :)

Er for træt til det her. Tror lige jeg fik en kugle i den ene nos' fra en af Gingers soldater!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar