torsdag den 13. september 2012

Fedt!

Er emo fordi


1. festugen er slut :(
2. jeg stadig kan smage tyrkisk spyt i min mund.
3. jeg ikke har nosser til at tage kampen op mod mine skeletter i skabet.
4. jeg ikke har nosser til at snakke med gamle venner.
5. jeg ikke har nosser til at stå ved hvem jeg er.
6. jeg ikke har nosser til at indse at jeg er nos'løs ...
7. Cæcilia drikker chaite.
8. Cæcilia ikke blev glad for min ost x( ;/ :i (btw, det er altså VILDT mærkeligt at den er endt foran en vis blondines dør?)

Det her er en dejligt dyster sang!

Det her er et dejligt dystert værk fra en dejligt dyster udstilling. Lucia med den speedanalytiske sans for kunst drog straks den konklusion at det måtte forestille to udsultede u-landsbørn der havde set sig en anelse bitre på en fastfoodsvælgende amerikaner.

   

Ingen kommentarer:

Send en kommentar