fredag den 5. august 2011

Er overrasket over mig selv, men...

gosh jeg savner skolen! Snakkede lige med en klassekammerat, og fuck hvor er jeg egentlig glad for at der nu kun er 10 dage til det hele begynder igen. Bliver også sjovt at prøve at gå i en monsterlille klasse på 13, det har jeg ikke prøvet før. Tættere relationer til de andre, fredeligere atmosfære osv. Og dah, kan jo alligevel ikke bruge ferien til andet end at sove når her ikke er andet end grå regnvejrsdage. Eller faktisk er det allerede endt med at jeg sidder og nærstuderer diverse spirituelle bøger omhandlende vejen til diverse åndelige aspekter. Det er vel bedre end så meget andet af det lort man kan fylde sig med.

Stillestående
Fredag

Smutter igen, jeg bliver bare dummere af det her!
Nyd de sidste sørgelige rester af varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar