søndag den 2. oktober 2011

Her er tømt for sjaw og spaz!

Ja, for søndage er bare så fucking kedelige! De indeholder hverken vådt eller tørt, men er bare noget der skal overstås, og så er det sgu alligevel ikke så fedt med vækkeuret mandag morgen. Har da heldigvis en vennedate imorgen, og nårh ja, skal have teatertræning i skolen den kommende uge, OG det starter først klokken 9. Men undtaget daten, det er trods alt samvær med andre mennesker der giver mening i tilværelsen og i øvrigt gør os i stand til overhovedet at blive klogere på os selv, vil jeg mene at det er ting der hører under kategorien små glæder her i livet. Min lillesøster sidder lige og ser et program, hvor en dame med trimmet svenskerfrisure og klingende jysk dialekt går igennem sin renlige, velindrettede, men åh så ordinære stue, og sørme jo, hun har også to unger og tid og overskud til at skære en ananas pænt ud og lægge den som pynt på en kage! Gad vide hvad hun indeholder, hvad hun står for, om hun nogensinde græder over rynker og spildt mælk, og om hun nogensinde i det hele taget bare føler at tilværelsen trænger sig på. Hvordan kan hun holde ud at sidde og snakke om mørdej? Og likør og finmousse til "det voksne publikum". Okay, jeg skal ikke være kok, så meget blev jeg da klogere. Der er i øvrigt også op til flere fødevarer jeg dårligt kan døje synet af.

Status: Verden er bare ikke særligt spændende idag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar