torsdag den 3. november 2011

Her er Marie

Marie ville ha' været den bedårende dame i kjole og hvidt, hvis ikke det var fordi hun så vidt jeg ved er inderligt lidt for at gå i kjoler og især i hvidt.

Selv når Marie lever i den umærkelige slappedas på en efterskole formår hun at holde sit pandehårs symmetri ved lige. Man ville nemt kunne bruge de skarpe kanter i en geometrisk gåde...

Marie har en aura af forfinethed. Alligevel vil det ikke undre mig om hun om fem år holder til på det bagerste af en undergroundscene for til den tid nutidens hipsters, nådesløst tæskende i tønderne, og med en hjemmerullet cigar i mundvigen og i det hele taget en attitude af you're too easy, stay with ur mama!

Hvis jeg engang ser en killing der er ung og førstegangsoplevende, men alligevel har lagt det kluntede bag sig og indtaget en elegant catwalk, og den tilfældigvis også har en særligt raffineret, koksgrå pels og drømmende øjne, så vil jeg føle mig ret sikker på at det er Marie i et af hendes ni katteliv.

Marie ville i det hele taget ha' været en kat hvis vi alle hver især var et dyr!

Og Marie er sidst, men ikke mindst et af de få mennesker der kan bære pink fjer med stil og ikke fordærvende svulstighed.



Og hun er sød og naturlig ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar