fredag den 23. september 2011

KF is somebody I used to know and still know very well!

Og KF er stadig elskelig. Hele verden er elskelig, og KF repræsenterer en stor del af skønheden i denne verden, sin egen skønhed. KF og jeg er LIKE THIS (sidder med fuckfingeren krydset over pegefingeren), og sådan er det bare!

- Ovenstående skrev jeg desværre for nogle gode timer siden, da verden stadig var grøn og ren. Nu har KF og jeg i mellemtiden gennemlevet et 150 minutter langt helvede i en biograf kaldet Øst for paradis.

En film. En film der hedder HUDEN JEG BOR I! Der var premiere her i aftes..og fy for satan. Jeg er betaget, fascineret, frastødt, forkvalmt. Kan aldrig nogensinde igen komme til at synes at kønsidentitetsforvirring og seksuel akt er noget smukt her i livet. Jeg fortæller ikke hvorfor. Du må selv se filmen, og du skal ikk' komme og sige jeg ikk' advarede dig!

Føj.

Ja, jeg har været sammen med søde KF idag, hvis ikke du før har fattet det, så er det en person jeg KLIKKER meget godt med! Kom ind i mit liv for to og et halvt år siden, og det har kun udviklet sig i den smukke retning. Der er da stadig noget rent her i livet, noget der ikke er plaget af psykiske filipenser! Men ærligt talt..fy for satan igen!

Du skal ikke se den. Du SKAL ikke se den. Meget brandfarligt kunstprodukt. I nat kan mit liv aldrig blive normalt igen. Har kun skingrende vanvid på lystavlen.

KF er østjyllænder, ikke så højreorienteret som man kunne frygte, og utroligt sød, især når angsten for føromtalte brandfarlige kunstprodukt sætter ind i biograf Øst for paradis :)

Nårh ja, og idag gik jeg ud af skolen, eller vil nok foretrække at kalde det en fremskyndet dimission. Jeg skal ind og have min andel af rulleture på en kolbøttefabrik nu, føler virkelig også det er min tur til dét! Vil udtale mig yderligere om nogle dage.

Har ikke så meget andet at sige nu, end at du skal gå ind og få bestilt billet til det brandfarlige kunstprodukt, så du kan få det ligeså dårligt som jeg har det lige nu, efterfølgende kan du eventuelt terapeutisere dig selv med den her sang! Ja, der findes altså både mærkværdig, banal, fantastisk, dybsindig og afskyelig kunst, få nu smagt på det hele, siger jeg bare.

Med kærlig hilsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar