tirsdag den 27. september 2011

En opsummering over september:

1. Jeg har været til samtale med en ungdomsuddannelsesvejleder i et ungdomsuddannnelsesvejledningscenter.
2. Jeg er droppet ud af skolen.
3. Jeg har, samme dag som jeg wavede goodbye til skolen, set en motherfucker syg film, tjek mit indlæg om KF!
4. Jeg har fået et par Doc Martens (uhuhuh, og jeg har STADIG ikk haft dem på udendørs).
5. Jeg er startet på gøglerskolen, i daglig tale gøgleren. (Hvis du har en fordom om produktionsskoler og de folk der færdes på dem, så lad være med at google den) :)
6. Jeg er som følge af min start på gøgleren blevet interesseret i akrobatik. Shit, jeg må se at få trænet min balance :(
7. Tjaeh..jeg har vel fundet ud af at jeg måske i det hele taget ikke er helt som jeg troede, uhauha, især DM-støvlerne har bare forandret hele min skæbneretning.

Okay, jeg ta'r det lige roligt!

Værk der emmer af lyrik og musikalitet!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar