onsdag den 11. juli 2012

Mine naller har lige ligget stille på tastaturet i ca. 20 sekunder, så nu skriver jeg bare det her i overskriften.

Jeg tror jeg er ved at være udtømt for ord, eller i hvert fald for ord der egner sig til en blog... Tror jeg er i en statisk fase. Det er faktisk ok. Er måske bare ikke så abstrakt tænkende som jeg lidt gik og håbede. Tror bare jeg vil udfylde det her skrivefelt med et par facts; skal snart være faster; går lige nu og venter på at en dame kommer hjem fra ferie, så hun kan fortælle mig om jeg kan få sommerjob på hendes selvdrevne café; har for tiden gang i et par knibeøvelser på øverste etage, som jeg håber kan hjælpe mig til at lære at holde kæft, trit og retning på de rigtige tidspunkter (den slags er vel aldrig for sent?); prøver at holde mig lidt mere fra chokolade, smøger og smirnoff 37,5%; forbereder mig på den uundgåelige sentimentalitet, der i de fleste tilfælde opstår når man flytter hjemmefra; overvejer hvor meget tøj der skal pakkes til den tid; forsøger at regne ud hvor meget jeg ca. har råd til at fritte MasterCard'et i måneden; tænker; tænker ikke; holder mig fra brandfarlige afkroge af følelseslivet; tager mig sammen til at stoppe denne tomme strøm af fantasiløse sætninger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar