tirsdag den 24. januar 2012

Skideko

Der er koeer i gaderne her hvor jeg er. Man gaar sgu bare lige forbi dem, og saa pludselig lukker de numsen op og laegger en dej. Det var saa her jeg fandt ud af at jeg aldrig skal laese husdyrvidenskab eller veterinaermedicin, og jeg tror faktisk heller ikke jeg kan aede en ko igen lige foreloebigt. Foej for lede kaellinger!


Har det ellers meget godt. De lokale heromkring kan ikke lide at vise at de drikker alkohol! I eftermiddags kom tre maend forbi os, og de havde meget diskret listet to smaa gyldenindeholdende flasker om paa ryggen. Altsaa her maa jeg hugge bremsen i og sige det er for slattent! Saa foretraekker jeg alligevel de danske unges skamloese stolthed over at ligge i toppen af europaeisk alkoholforbrug, selvom der klart er en vis disrespekt for ens egen hjerneceller i det.


Det er egentlig ok at komme fra vesten. Forstaaet paa den maade at jeg aldrig selv ville kunne holde ud at tjene til dagen og vejen ved at tigge, stjaele eller svede i en taxa eller et nusset koekken. Ikke at alle heromkring goer det, overhovedet, men ja, lad os sige det saadan at som hvid "vesterlaending" blir man ikke overset her! Og jeg tror ikke det ville tjene nogen videreudvikling at proeve at blive som folk er her, og heller ikke at folk her proever at "male sin hud hvid". Eller noget. Hmm. Ja. Hjaelp hinanden til det bedre, og proev ellers at faa det bedste ud af det der nu er. Ha. Maa hellere stoppe her. Der er kraftedme ogsaa varmt paa den her netcafe !

Ingen kommentarer:

Send en kommentar